2007. november 7., szerda

Influenza! Nincs változás!

Tegnap miután meg- és bevettem a tuti csoda gyógyszert, azt hittem, hogy gyorsan rendbe fogok jönni, de tévedtem. Mert nem, hogy javult volna az állapotom, sőt még rosszabb lett. Elkezdtem taknyolni az alap csomag (köhögés) mellé. Már tegnap este éreztem, hogy elhibázott lépés volt, hogy nem vettem orr cseppet, mert ahogy lefeküdtem egyből bedugult az egyik orrlikam. Ez olyan érzés -akinek még soha nem volt ilyenje- mint amikor tövig nyomod a gáz 2-esben a kocsiban és az nem megy sehova, csak küszködik. Na így igyekezetem elaludni, ami ahhoz képest viszonylag hamar sikerült. Reggel egészen jól ébredtem, mert meccsnap volt, Hattrick és sikeresen abszolválta a csapatom a Padlizsán BioSport Egyesület a kupa első fordulóját. Igaz 2 emberem lerúgták, de azóta már 10 pár gondos orvos kéz - nem olyan persze mint aki tegnapi írásomba engem foltozott, hanem virtuális gondos kezek - gyógyítja a sérültjeimet.
A délelőtt tök gyorsan elrepült, köszönhetően a barátaimnak, akik szintén velem együtt nézték, hogy hajt a csapatuk. Például Pászti kolléga csapata még meg is nevetettet, mert csak kisebb nehézségek árán tudott legyűrni egy lófi*g bot (számítógép által vezérelt irtó gyenge csapat) csapatot.
Délben, ez így nem helyes, ebédre tormát ettem. Igazi jó PLUS-os torma. Azt hittem, hogy ilyen germánoknak készült gyengécske valami lesz. De tévedtem, mert irtó jó volt és remek módon csípett. Igazi az orromat is tisztítccsa érzés volt. Annyira király volt, el sem hiszitek és nem is volt drága. Aztán szundítottam, egy kicsit és mire felébredtem, pont a kedvenc régi sorozatom a MAGNUM ment a TV-ben, így rácuppantam és közben be is aludtam. De a story végére megint felébredtem és minden világos lett. Bár nem tudom, mi lett a gyilkossal, hogy Tanaka hadnagy elfogta, vagy sem, de Happy End lett a vége.
Újra bealudtam! Negédes álmom volt. Bocsi ezt nem osztom meg! Egy telefonhívás ébresztet a pazar résznél. Még szerencse, hogy a mostani csörgésem nagyon jó, mert mindig úgy ébredek rá, hogy valami más zajnak hiszem. A régiek mind ilyen idegbeteg módon csörögtek, hogy majd szívrohamot kapott az ember. Már ma megittam vagy két vödör menta teát Tusko mézzel, amibe a most az átlagosnál több karamellt tettek a mézet készítő szagemberek a színezéskor és érződik a karamell, az égetett cukor íz. Remélem vagy 10%-ban igazi méz is van benne.
Most zárom soraim, mert halvacsorára vagyok hivatalos és orrcseppet és Coldrexet is venni kell, de aztán jövök haza és leírom milyen volt a busa.

Nincsenek megjegyzések: