2007. november 12., hétfő

Munkaképesen!

Szűk egy hét pihenő után a mai napon újra munkába álltam. Még szerencse, hogy reggel kocsival el tudtam menni, így nem volt olyan rohanós a reggel.
Mikor beértem, már majdnem minden kollégám bent volt és nagyon örültek, hogy végre újra közöttük lehetek. A nap a szokásos módon telt, délben ebéd és a friss, hírekkel teli Napló elolvasása, majd a délutáni szieszta, - ami persze nem volt - és még a zárás előtti nagy rohanás.
A mai Naplóban kétszer is meg lett említve a Hajdú. Egyrészt a Folkmásfél kapcsán, másrészt Prima Primissima révén, amit az együttes kapott meg. A díjátadón az volt a legviccesebb, hogy a DNE táncolt valami marossárpatakihoz hasonló rütyőt.
A munkát Zsuzsival fejeztem be, mert egy picit elhúzódott, mert néhány levelett kellett kipostáznom és megírni. Zsuzsi meg a címzésnél és a bélyegek felragasztásánál segített. Köszi!!!
Ezt követően lassan hazaindultam, de még előtte beugrottam az Intersparba 2 Cool Mix italért. Persze berohantam egy gyorsnak tűnő sorba a pénztáraknál. Előttem egy helyi dolgozó egy ölnyi terméket vásárolt és hozott hozzá egy lófing méretű szatyrot és vagy negyed órán keresztül logisztikázott előttem a bepakolással. Persze sehogy sem sikerült, de türelmesen néztem ki a fejemből, mintha egyáltalán nem szeretnék soha hazajutni. De sikerült a logisztika és fizettem és viszonylag gyorsan jött egy 32-es, ami majdnem hazáig repített.
Most itt vagyok, 2x lerohadt ez a szemét gép, most kiváncsi vagyok mikor kapcsol ki. Ha lesz egy kis felesleg, elindítok egy valamiféle beinvesztálást egy jobb, vagy új gépbe, mert baromira bosszantó, hogy csak úgy, hip-hop leáll és utána meg hajszárítózhatom. Kibas***tul idegesít! Most off és pihi, mert reggel úszok és egy újabb hajtós nap elé nézek!

Nincsenek megjegyzések: