2007. november 15., csütörtök

Csak keményen!

Már a tegnapi nap úgy indultam neki a dolgoknak, hogy végre futok egy kicsit. Igaz, a feledékenységem áthúzta a számításom, mert elfelejtettem, hogy azt beszéltük a fiúkkal, hogy elmegyünk a Futsalra. De azért bíztam abba, hogy időben befejeződik a fociderbi és még beérek a terembe és egy jó kis futással zárom a napot.
Nem így lett! Ennek következtében, ha törik, ha szakad, akkor is ma elmegyek futni. Mivel estére a szokásos táncháza foci lesz, így mikor máskor, csak reggel eshettem neki a kilométereknek.

Így is tettem, 4 óra alvás után 6:25-kor keltem és már 6:58-kor ott voltam a terepen. Gyors átöltözés után 7 óra után néhány perccel már eveztem, majd felléptem a szalagra. Ingadozó tempóban, de 47 perc 11 mp. körül futottam le a 10 km-t és égettem el 755 Kcal-t. Sajnos a pulzusom a végén felszaladt egy picit 185 BPM-re, de az átlag 158 BPM volt, ami nem is rossz. A zónában (159-174 BPM) 36 perc 48 mp időt töltöttem.
Most azért már érzem a betegség miatti egy hetes kihagyást, de majd elmúlik az a kis izomláz és fájdalom. Egy tigris nem sírhat!

Nincsenek megjegyzések: