2007. november 17., szombat

A bontózás elmaradt!

Úgy döntöttem /valójában eltököltem az időt/, hogy a bontózást mára elhalasztom annak apropóján, hogy vettem lottót és ha beüt a főnyeremény, akkor úgyis egy erőművet veszek minimum 4 maggal, hightech cuccokkal durván felszerelve 1-2 mFt értékben és nem aprózom el, ilyen holmiféle túrkálós-bontós alkatrészek keresgetésével. Már nem sokat kell várnom, mert ha jól tudom, akkor 8 körül van húzás és akkor kiderül, hogy mit fogok csinálni a jövő héten. Ha tényleg besikerülne az az ötös, akkor már most szólok, hogy a jövő héten nem leszek.
Más! Nagyon örülök, hogy többeknek is tetszik az irkálásom. Igyekszem majd mindig vidám dolgokról írni, hogy ezeken a komorú, korán sötétedő estéken is egy kis melegséget sugározzak olvasóim otthonába. Jaj de gyönyörű volt ez, mintha Kozsó írta volna. Valamint, ha van olyan anyag, amit akár kérdőívként szeretnél szerepeltetni, írd le és kiteszem - ez egy olvasóbarát oldal, ahol beleszólhatsz a dolgok menetébe.
Nem tom mi van velem, de amióta megvettem a bérletem a gyúróhelyre, nem bírok leállni a mozgással. Most is azt érzem, hogy mennem kell. Lehet nem kellene engednem az érzésemnek, de elmegyek ma is futni. Nem 13,1 km/h-val fogok futni, de egy könnyed 12,5 km/h-val könnyedén letolom a 10 kilométert és ha időben mennék, akkor még szaunázni is bemehetnék, bár olyan 7 körül tervezem az indulást és szauna talán 8-ig, 9-ig van, nem tudom bele fog férni. Amúgy már holnapra is beírattam magam Spinningre 17 órától. Kb. 1 óra, de nagyon brutális, kell a kondi hozzá rendesen. Egy 1,5 literes víz úgy elfogy mint a huzat. Remélem nem marad el, mert kb. március-április környékén tekertem egy jót utoljára és ha még lesz erőm, akkor estére felszaladok a városba mászkálni, vagy meginni egy jó teát.

Nincsenek megjegyzések: