2007. november 16., péntek

Ezen is túl vagyok!

A tegnapi futóedzés után, úgy érzetem, hogy még ma is el kell mennem, mivel ha olyan 2 hetes bérletet vettem, amit 2 hétig korlátlanul használhatok, éjjel-nappal, így nem hagyok ki semmilyen alkalmat. Eredetileg arra gondoltam, hogy reggel megyek, de már a tegnapi este során olyan módon elpusztultam, hogy fél 11-kor lefeküdtem aludni.
Az órát beállítottam, hogy majd akkor reggel elmegyek, de nem sikerült felkelni, vagyis felébredtem, de nagyon hamar arra az álláspontra jutottam, hogy itt még az alvásnak van a helye. Így lazán rátekertem még 1 óra szunyát és olyan fél 8 után kászálódtam ki az ágyból, csak éppen azt felejtettem el, miközben gyúrtam reggelire, hogy 8-kor megint elzárják a meleg vizet. Ekkor SPM /klikk rá megéri/ fokozatra kapcsoltam, bár bíztam abban, hogy igazi magyar szakemberek csinálják a csöveket és még 8 órakor kezdenek neki a reggelinek, szokásos 3 kifli, fél liter kakaó kombó, amelyet még követ egy kávé, cigi kombó, így nem tartottam attól, hogy úgy járok mint régen a Hajdúban, hogy akinek nem maradt már meleg, de beszappanozták magát, azoknak azt mondtuk: "Majd otthon lemosod!"

Itt szeretném megjegyezni, hogy a TAXI c. film a Knight Rider c. filmből lopta az autó átalakulásának ötletét, csak persze már a modern technika elemeivel fűszerezve. Amúgy ha jól rémlik a TAXI-ban sem látod a kompletten az autó átalakulását, hanem csak az egyes alkatrészeket emelik ki.
Luc Besson zuschálgolta el először az ötletet, majd Tim Story. Így könnyű, meg a digitális technikával! Bezzeg annak idején Dévid Házelnussék mennyit szenvedhettek:

A mai erőpróba után, viszont nem valószínű, hogy holnap valamilyen sporttevékenységet fogok folytatni, mert teljesen lemerült a telepem. A mai menet sem volt kispályás, az egész edzés 1 óra 25 percig tartott és ez idő alatt futottam 10 km-t és bicikliztem még 5 km-t. Az adatok a következők: 843 Kcal-t égettem el, a max. pulzusom 180 BPM, az átlag 150 BPM volt. Ezeket az adatokat a Polar órám méri és az adatokat fel lehet tölteni a webre, mivel túl sok edzést nem tud kezelni az óra, mivel nincsen sok memóriája, csak vagy 15-20 edzést jegyez meg és aztán elkezdi felülírni a régebbieket. Ez talán a szeptemberi eredményeket mutatja. A jobb oldalon lehet látni, hogy mennyit sportoltam, milyen intenzitással.



Amúgy, meg a blognak a címe 2 jelentéssel bír, az elsőt már kitárgyaltam, kicsikét elkanyarodva, most jön a második része a címnek, de valamilyen szinten kötődik a mai sporthoz, ugyanis amikor megvettem a bérletet az Aktív Sport és Szabadidőközpontba gondoltam, hogy nem fogom tudni elkerülni a találkozást az ex-barátnőmmel, ami ma be is következett.
Az előtt, mielőtt eldöntöttem, hogy megveszem a bérletet, konzultáltam Leposa Lacival, hogy Ő mégis mikor jár, hogy így-úgy, stb., de megnyugtatott, hogy október óta még csak egyszer találkozott Gabival. Amúgy most ne gondoljátok, hogy mint a kisnyuszi, csak akkor merek kimozdulni a kecómból, ha biztos nem futok Vele össze, csak nem forszíroztam annyira a meetinget. Csütörtökön vettem a bérletet, ez a mai a 2. alkalom, ma láttuk egymást, szigorú hello-hello és mindenki ment a dolgára. Ezen is túl vagyok, szerintem nem leszünk országos cimbik mint Matuka és Villám McQueen PONT.

Nem tudom mi van velem tisztára autós hülyeségek járnak az eszemben, pedig már azt sem tudom, hogy mikor vezettem utoljára, de ez a nap úgy látszik ilyen. Defektmentes jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: