2007. november 19., hétfő

Pörö-pörö-pörö!

Ahhoz képest, ahogyan a reggel indult (majdnem elkéstem, mert visszaaludtam), egész kis zúzós napom volt. Elkezdtem a jelenlegi feladatom, mint "Projektfelelő" az "s"-et szándékosan hagytam el, mert egy előadáson majdnem így kerültem bemutatásra, de Gott sei Dank! elmaradt, de eztán beindult a masina. Egy turbó ebéd szünetet követően a hajdúsági gyógyfürdőkbe és gyószolgáltatókba ástam magam bele, majd miután végeztem a témával elkezdtem bogarászni a netet egy esetleges PC vásárlás miatt. A piac elég széles, a hulladéktól, a több magos erőművekig minden kapható, csak cselló kérdése. Én kb. amit kinéztem, az kb. monitorral együtt ca. 130 eFt, ezzel egészen jól el lehet bogarászni. A másik apropó, hogy vadászgattam a neten, az az, hogy a szülők vmi digikamot szeretnének venni és keresgélek nekik vmit, hátha kifognék vmi. jó akciós modellt. Egy egyszerűbb kompakt gépet kutatok, 3-4 Mpixel, min 6-10 opt. zoom, min. ISO 400, több előre beállított funkció (nappali, éjszaka, mozgás, tűzijáték, stb...), erős vaku, akkumulátoros, SD kártyás, ja és a lényeg, hogy píztárcabarát. Már találtam a Depón egy jó kis Panaszkodikot: Panasonic Lumix DMC-LZ6, vagy a Z3-as végű, amiben van képstabilizátor. De még szét fogok nézni, mert egy jó Canon ütősebb mint a Pana. Majd fórumozgatok egy kicsit, olvasom a teszteket, valami jót csak kisütök. Meló után elosontam a Kodakban, mert előhívattam 2 képet sz ősöknek a purgyeszokról és azokat hoztam el, majd leszállítottam és irány haza, majd vissza az Aktív Sportba trenírozni magam.
Ma elhatároztam, hogy kűkemény leszek, amúgy is az vagyok, mert Du es Petrus, Péter vagy, azaz kőszikla, szóval, ma nem aprózom el, holmi 10 km-es távval, hanem belökök a gépbe egy 15-öst. beszúrtam egy egész jó tempót, 12,5 km/h - ezt 10 km-ig egészen jól bírtam, viszont 11-től le kellett venni, mert a lábaim elnehezedtek és mintha zselében futottam volna. Szóval holtpont! De ez nem olyan volt, mint ami 6 km körül elő szokott jönni, ez más volt! Sokkal keményebb. Éreztem, ha nem veszek le a tempóból, akkor összeomlok, így inkább 12 km/h-val nyomtam tovább a maradék 5 km. Az eredmény 1 óra 20 perc 14 mp, 835 Kcal. Max pulzus 163 BPM (ez nagyon jó), átlag 146 BPM (ez is szuper). Gyors és hatékony nyújtás után még beugrottam szaunázni és gyi haza. Azért már itthon hús, csirkemáj, joghurt, savó ital, tejital révén vmennyit. visszapótoltam.
A húshoz és a májhoz tormát ettem. Hát azt kell mondjam megkönnyeztem. PLUS-os torma, de kőkemény! Annyira erős, hogy taknyom-nyálam egybe folyik, marja az orrom, de imádom. Az a legjobb, amikor rosszul szelepelek és csíp. Amúgy nagyon egészséges, ha többet szeretnél megtudni, akkor klikk ide: Tormainfo
Most már készülődök feküdni, mert reggel úszás és korán kell kelni. Ja még egy gyors sztori.
Éppen lefürödtem Donalddal, megyek öltözni két faszi beszélget, az egyiknek pont felettem volt szekrénye. Azt mondja a másik, hogy szagoljak már be a szekrénybe. Én kis naiv bedugom az ormányom, szippantok egy nagyot nagyot és olyan durva sajt szag volt bent, hogy ihaj! Kiderült, hogy a fickónak savanyító üzeme van. Azért még nem kell büdösnek lenni és büdös ruhát hordani. Hogy nézne az ki, ha én egy grillezés után, a füstös gúnyámban mennék melózni? Az igénytelen, büdös-bogár. Az asszony biztos azt mondja neki: "Apjuk, ne fürggyé le, mert szeretem, ha savanyú vagy egy kicsit!"

Nincsenek megjegyzések: