2007. november 12., hétfő

Véget ért a móka!

A tegnapi napon 21:30 körül végleg befejeződött a Folkmásfélnap 3. rendezvénysorozata. Nagyon jól sikerült ez is, bár egy kicsit fárasztó volt, mivel szombaton 18 óra után érkeztem a Táncházba és valamikor vasárnap hajnalban, olyan negyed 6 körül lavíroztam haza. Egész este full pörgés volt, mert az emberek nagyon kitikkadtak a koncert és a táncház alatt, így mérni kellett ám rendesen az itókát és a mindenféle tütüket.
Én is készültem erre a napra, így induláskor a kabátom zsebébe rejtettem 2 darab energiaitalt, amit a házban némi vodkával megtuningoltam, így megkaptam a rakéta-üzem hajtóanyagát, melynek köszönhetően egészen jól bírtam a melót. Amikor ez már kifogyott, átváltottam diesel üzemre /fél korsó sör + fél korsó Cola-Light).
A szombati nap sláger itala az un. karate-kotél volt, amit a fiatal fiúk kérték folyamatosan. Nem bírtam felfogni miért ezt isszák. Most belegondolva egész kis ütős ital volt, mert volt benne egy fél vodka, egy fél Florio (Cinzanonak valami itala) és egy deci Fanta. Amúgy szerintem bűn rossz íze volt, de elment. Tényleg jó kis móka volt, bár információim alapján a tavalyi rendezvényünkön többen voltak. Ennek oka vélhetően az időjárás volt, ami nem igazán állt mellénk.
Vasárnap délelőtt elpartiztam az őseimhez, mert Márton napi ebédet főztek. Húsleves és libasült veres káposztával és csöröge. A Márton napi népszokások alapján lehetett következtetni a télre: "Ha Márton fehér lovon jön enyhe tél, ha barnán, kemény tél várható." Tegnap esett a hó!!! Kicsi lesz a távhőszámlám! Király! Most is csak 17 ezer Ft körüli összeget kell majd fizetnem.
A néphit szerint Márton nap dologtiltó nap is volt. Tilos volt mosni, teregetni, mert ez a jószág pusztulását okozta volna. Ez a veszély nem fenyeget, hacsak nem kezdek el libázni a műfüvemen.
Az ebéd után némi pihengetéssel telt az idő. Nem bírtam elaludni a fáradtságtól, hiába próbáltam, csak forgolódtam, megnéztem a béna sorozatokat, de csak nem ment. Aztán Bálint barátom írt egy sms-t olyan 5 óra magasságában, hogy este 7-től romeltakarítás. Nem volt nagy kedvem menni, de mégis elmentem. Egész sokan gyűltünk össze, gyorsan haladtunk. Jó nagy mocsok maradt, de a legjavát sikerült összetakarítanunk. Jó hangulatban ment a munka, közben az előző esték történéseiről andekdótázgattunk. Végül olyan fél 10 körül zártuk be a kaput és fejeztük be a 3. Folkmásfélnapot.
Mikor hazaértem gyorsan kiteregettem és megnéztem még a Hulk végét -bőven elég volt annyi, mert egy mocsok volt és állandóan kép a képben ment és azt nagyon nem élveztem, majd felhúztam az új ágyneműm és elkezdtem nézni a számítógépen a Lecsót. Aranyos volt nagyon, de nem bírtam végignézni, elnyomott az álom...

Nincsenek megjegyzések: