2007. november 3., szombat

Készen vagyok!

Csak tudnám, hogy mitől vagyok ilyen fáradt. Kb. akkorákat ásítok, hogy a számon jön ki a fejem. Valami bujkál bennem, mert elkezdett fájni a torkom és ez már rossz jel.
Még reggel egész könnyen másztam ki az ágyból és készülődtem a Nagyihoz, de amikor indulni akartam volna, látom, hogy 3 nem fogadott hívásom van. A kereszt apám volt, hogy ne menjek, mert már kint van. Gondolom ebből még balhé lesz, hogy miért nem mentem, de világosan megbeszélte a család, hogy én megyek csütörtökön, szombaton és vasárnap. Elvileg a holnapi napon is mennek Csabáék. Ezt még ma meg kellene beszélni. Miután kiderült, hogy szabad a délelőttöm, felmentem bámészkodni a városba -lehetséges karácsonyi ajándékok után nézni és venni lottót, hátha most kedvez nekem a szerencse!
Amikor hazakecmeregtem újra elkapott a fáradtság érzés és átpocoltam a nappaliba. Ezt a blogot is már órák óta írom, mert csak pocolok és heverészek. Ez lesz a program mára! TV nézés, pocolás, punnyadás!

Nincsenek megjegyzések: