2007. november 30., péntek

Hova tüntetek?

Haló! Olvasók!
Hol vagytok? November 25-tól csak romlik a statisztikám! Úgy ível lefelé a vonal, hogy lassan már egy fekete sípályának is megfelelő volna. Nem írok izgi dolgokat, vagy vicceseket? A WurliTzer projekt is csak döcög, nem kér senki számot, pedig azonnal teljesítem. Most a nővéremnek teszek fel egy számot, aki csak a színfalak mögül szokta nézegetni az oldalt. Szóljon neki a Queen és az I want to break free.
Amúgy ma megyek Véradó Bálba a Főnix csarnok egyik különtermébe 18 órára. Már kis is riggyentettem magam mint Szaros Pista Jézus lakodalmán. Tök jól nézek ki! Aki kíváncsi az ugorjon be a Touriba. Elégedett vagyok a kinézetemmel, de azért reggel még felhívtam az Apám, hogy tanácsot kérjek, mert van 2 öltönyöm 2 véglettel. Mivel most egy ilyen intermidier állapotban vagyok, azaz se túl snájdig, se túl dagadt - amúgy nem is vagyok hájas a sok kardiótól, hanem izmos - így az egyik öltöny bő rám, azaz slampos, a másik meg még éppen oké, de azért lehetne combban egy picit kényelmesebb, enyhe sztreccs hatású. Végül a sztreccs mellett döntöttem, csak ne kelljen nagyon sokat leguggolni, mert akkor azért lehet, hogy valami cikis dolog történik a gatyámmal a fenekem környékén, így a csukám reggel jól bekötöttem, ami biztos, biztos. Estére egy zöld ing és zöld-lila nyakkendő kombóval készülök, meg pampucokkal, talán a bálba összefutok valakivel. Bár ahogy most elképzeled a partyt, inkább idősebb embereket látok magam előtt mint korosztályombelit. De ki tudja, hátha...



Most lássunk egy kis szívgyönyörködtető képet a házas élet mindennapjaiból:
Egy türelmes asszony, aki sosem panaszkodik, egyszer komoly beszélgetést kezdeményez otthon a férjével: - Drágám, kérni akarok tőled valamit. Észrevettem, hogy bármikor, ha hozzád szólok, csak nézel a semmibe, és nem is figyelsz rám. Megtennéd, hogy megpróbálsz változtatni ezen? Mire a férj így válaszol: - Ne haragudj, nem figyeltem, mit is mondtál?
Szerintem ez csak szelektív hallása van a fickónak, néha nekem is van ilyenem.
Már csak 5 óra 50 perc van a munkaidőmből, gyerünk idő, pörö-pörö-pörö!!!


1 megjegyzés:

Kinga írta...

Én minden nap olvasom.....