2007. november 1., csütörtök

Király vagy kilences?

A tegnapi - gyönyörű esős - nap során a munka befejeztével elugrottam a keresztanyámékhoz egy kicsit. Beszélgettünk erről-arról, sőt még egy kis jófajta palacsintával meg is kínáltak egy kis lekvárral dúsítva. Nagy hírtelen be is vertem kettőt majd még gyorsan elugrottam a Plusba venni némi enni és innivalót, meg a Nagymamának némi joghurtot és pudingot, aztán turbóba jöttem haza, mert este a Folk1,5 Nappal kapcsolatban megbeszélést tartottunk.

Amikor hazaértem és belőttem a TV-t akkor látom, hogy 1-4-re kapott ki a Loki. Váratlan buktacsaba ez. Hidegzuhany a Lokinak! Nesze neked bajnokcsapat! Hazai pálya, a legjobb játékosok és a DVTK elkeni a többszörös bajnok száját. Azért ez ciki egy pöttyet! mind1, engem annyira nem hat meg, majd javítanak ha tudnak!
Miután turbóba bepakoltam a hűtőbe, indultam is a Táncházba, ahol gyorsan lezavartuk a megbeszélést, beosztottuk, hogy a jövő héten, kinek mi lesz a feladata. Rám némi plakát elkészítése (itallap) és a videórendszer beállításának lehetősége szakadt. Bálint barátom felvázolta az egyesület anyagi helyzetét és megvizsgáltuk, hogy mit tudnánk még kezdeni majd a pályázatok során nyert pénzekkel. A Folk1,5-re csináltat az egyesület szép új polót hímzéssel. Már nagyon várom, mert biztosan szép lesz! A megbeszélést követően átadtuk a teret egy másik általunk nagyon kedvelt időtöltésnek.
- Na? Sejted már?
- Sok férfi némi pénzzel és egy asztallal?
- Hidd el nem az! Nem sztriptíz! És nem is ulti! (Ahhoz még fiatalok vagyunk!)
- A jó válasz: PÓKER!!!

Előkerült a zsetonos doboz és mindenki a maga kényére váltott némi készpént át korgokra. Én 500 Ft-ot tettem be és ezért némi fekete (100 Ft), néhány zöld (50 Ft), kék (10 Ft), piros (5 Ft), és fehér (1 Ft) zsetont kaptam. Általában úgy játszom, hogy gyorsan az elején megpróbálok sok pénz elnyerni a többiektől, majd a beszálló összeget félreteszem és már csak a maradékból játszom. Az eddigi meccseim sorrán, talán csak egyszer szálltam ki úgy, hogy elveszítettem a beugróm. A party közepére általában lelassulok és már csak a tuti lapokra nyomom rá a nagy lét! Most is így volt, de azárt nem ment rosszul, mert a végén 1092 Ft-tal szálltam kiki. Ez nem is rossz!!
A party kb fél 2-ig tartott, aztán elvittem Bálintot az Egyetem sgt.-ra, majd az öccsét a Lehel utcára. Mire haza értem már rendesen elfáradtam és be is aludtam a TV előtt, valamikor 05:25-kor kószálltam át a másik szobába az ágyba.
Csodaparty volt kérem!

Nincsenek megjegyzések: