2007. november 2., péntek

Csak szép komótosan...

Az utóbbi néhány nap egy kicsit komótosra sikerült, egy kis semmittevés kombinálva némi pihenéssel és lazítással. Azt hiszem már rám is fért.
Tegnap este úgy terveztük Gomez barátommal és párjával Anitával, hogy belevetjük magunkat az éjszakai életbe, mivel csütörtökön egy picit megfáradtunk, így a péntek estét sztornóztuk végül. De azért nem maradtam tétlen, mert 7-kor találkoztuk a táncházban és nyomtunk egy "gyenge" focit. Nagyon jól esett, mert pont annyi volt, amennyire úgy vágytam. Ezt követően haza mentem, majd lefürödtem és visszamentem a srácokhoz a városba.


Beültünk a Inca Caféba majd kitaláltuk, hogy menjünk el a Domb utcára a Fokk Music Klubba, mert salsa est van. Át is mentünk, kirendeztük a 300 Ft-os belépőt és még egy 100-ért leszúrtuk a kabátot. Ám de szopócsőre mentünk, mert baromira nem volt salsa est. Öröm az ürömben, hogy megtanultam a salsa alap lépését. Nem bonyolult, de elküzdöttem vele, csak azt kell megjegyezni, hogy: TÁ-TI-TI, TÁ-TI-TI, TÁ-TI-TI, TÁ-TI-TI, TÁ-TI-TI.
Aztán lehet egy picit lazítani és tekerni és figurázgatni. Szóval ücsörögtünk még egy darabig, aztán tipliztunk tovább, mert a zene egyre rosszabb lett és nem érte meg ott maradni. Ezután az irányt vissza a belváros felé vettük, majd én kiváltam a csapatból és hazajöttem és átpocoltam a nappaliba (párna, paplan) és elkezdtem TV-t nézni, ami egy picit elhúzódott, ugyanis 4 óra körül pocoltam vissza a hálóba. Nem kellett altatni, mert úgy bealudtam, mint a huzat!

Nincsenek megjegyzések: