2007. november 25., vasárnap

Akár szombat...

Enyhén kiszáradt gigával és itókás lehelettel vágtam neki a szombatnak, de már pénteken a buli előtt elhatároztam, hogy szombaton bármi lesz, akkor is felszívom magam és tevékeny leszek, ez alatt azt értem, hogy folytatom a karácsi ajándékok beszerzését. Egész ügyesen sikerült vásárolgatnom. Igaz eldöntöttem, hogy nem fogok többet beszélni az ajándékokról, mert legyen minden meglepi, de a Szabika ajándékát nem bírom ki, hogy nem mutassam meg Nektek. Egy nagyon vagány kis szettet sikerül kifognom neki. Igazi kis macsó fickó lesz benne, ha belenő, mert 86-os méretűt választottam.



Aki nem ismerné az unoka öcsém, azoknak bemutatnám a legfiatalabb rokonom. Szabolcs pajtás 2007. április 26-án született és azóta hatalmasat nőtt. Már nagyon várom, hogy meggyomrozzam őt és a másik két csibészt. Hiányoznak! Na de lássuk a ruhát! A C&A boltban vettem a Cora mellett. Szuper ruháik vannak. Megpróbáltam anyának is nézni valamit, persze úgy, hogy Ő választja ki, de azt mondta, hogy az egész boltban nincs semmi, ami igazán tetszene neki. Ezt valahogy nem hiszem el neki, de nem szállok le az ügyről, a jövő héten újra kimegyek Vele és talán már akkor sikerül találni valamit, ami neki is megfelelő. Tisztára jó, hogy most már Debrecenben is vannak ilyen boltok, nem csak Pesten. Mondtam az eladónak, hogy ideje volt már, hogy a C&A nyisson itt valamit. Amúgy szerintem hamarosan követi a C&A-t a H&M is. Na akkor végleg befellegzett a SZUPER Divat és Nagykereskedésnek - amit amúgy sem igazán kedvelek, mert nem annyira olcsók és mellette szerintem sok a gagyusz. No de mind1! Még működik, tehát vannak vásárlói, de majd kiderül, hogy fogja tudni felvenni a versenyt egy ilyen óriással.

A vásárolgatás után az ősökkel elpartyztam az unokatesómékhoz, ilyen családi banzájra. Szülinap és névnap kombó és egyebek. Mindenféle finomsággal készültek Fruzsiék és jól be is laktam. Még délelőtt elhatároztam, hogy du-án elmegyek futni, így most már volt energia, amit le lehetett dolgozni. Kb. 7 körül értem az Aktívba. Persze mindenki akkor döntötte el, hogy futni fog, így kiszorultam egy jó, de sokat üzemen kívüli gépre. No, beütöm, hogy 10 km lesz a táv, el is kezdek bemelegíteni, megy fel szépen a tempó, erre leáll. Ékszíjhiba! Tudtam! Így mehettem egy régebbi gépre, ami meg nem tudtam távolságot csak időt beállítani, melynek következtében 60 percet futottam. Mivel 7 után kezdtem el, így már zárás után hagytam el a termet, elégetve 682 Kcal-t és lefutva 13,45 km-t. Elégedett voltam magammal és bár fáradtan, de büszkén mentem zuhizni. IGEN!!! Megcsináltam!

Szombat lévén, Táncház! Elég kis családiasra sikerült, csak az igazi kemény mag volt, mert a Motollában is volt buli. A napot a Váradi Roma Café előadása koronázta volna meg, amire nem mentem, mert erre a bulira nem volt érvényes a Belgába a V.I.P. kártyám. Fél 12-kor elmentem Perge Laciékkal -nekik volt jegyük, elővettem a kártyám, majd sarkon fordultam és beugrottam az Inca Caféba és találkoztam Szilvivel. Régen nem láttuk egymást és éppen egy "Isten hozott itthon!" partyba hullottam bele. Nem sokkal később Laciék is megjelentek. Kiderült, hogy tele volt a hely fullra nem magyarokkal, másrészt az első szám felénél megállt a CD. Húúúú, de ciki! Plébek, de gáz! Azért 2500 Ft -ért nem ezt várná az ember. Még jó, hogy nem vettem jegyet.
Aztán szépen visszasétáltunk együtt a Hatvan utcára. Aztán szenvedtem még egy kicsit, és úgy döntöttem, hogy tipli. Ahogy hazaértem felugrottam a blogra és látom, hogy az egyik cikkemre kaptam egy megjegyzést és olyan jellegű volt, amire azonnal reagálnom kellett. Sőt egy picit még fel is húzott. De jó fej vagyok, és azt hiszem korrekt módon válaszoltam. Szerintem az illető nem fogja leellenőrizni a táblázatot. Erről ennyit!

Nincsenek megjegyzések: