2007. november 1., csütörtök

Sajnos ez van!

Délelőtt elszaladtam Nagyihoz, hogy ott legyek amikor ebédel. Mikor odaértem már a levest eszegete a maga kis komótos tempójában, de szépen haladt vele. Nem mondanám, hogy házi koszt jellegű volt a húsleves némi tésztával, de Ő szépen megette majd megmelegítettem a 2.-at, amit az ápoló már felvágott neki, azt is megeszegette, majd a desszertet is elkammogta. Ezt nem is ragoznám tovább, mert a cím nem erre a sztorira vonatkozik, de azért egy megjegyzést hadd fűzzek hozzá! Legalább 2 ember szájából hallottam, hogy "megetetni"! Azért ez ilyen formában nem igaz! Nagyi ha lassan is, de magától meg tud ebédelni. Azt nem állítom, hogy nem kell noszogtatni, de csak verbálisan. Itt, ebben a környezetben a P9 mellett, a megetetés olyan rosszul hangzik, mert nekem úgy jön le, mintha már teljesen magatehetetlen lenne, így akik ezt mondták, hogy etetni, nekik egyből visszavágtam, hogy nem etetni, csak segíteni. Nem szebb?
Egy picit elkanyarodtam! Bocsi!
Úgy gondoltam, hogy Nagymamától már gyalog teszem meg az utat a temetőig és a Nagyerdei krt. és az Ady Endre utca sarkán a következőre lettem figyelmes. Azt hittem eldobom az agyam.
Íme:Bocsánat a minőségért, de a telefonommal csináltam! Ez FELHÁBORÍTÓ!!!
Mindenszentek napján ezek a tahók perecet, pattogót, léggömböt, főtt kukoricát, naprát árulnak a temetőtől kb. 200 méterre. Komolyan mondom, ha rájuk uszíthatnék egy vértigrist, esküszöm megtenném. Semmi jó érzés nincs az emberekben? Sajnos mivel kereslet az van, így ezek a mocskok is megélnek.
Kérdezem én:
- Ki ad ki ezeknek engedélyt?
- Nem kell ezeket ellenőrizni?
Közterületesek, APEH-osok, rendőrség, fogyasztó védelem! Hol vagytok ilyenkor? Titeket nem zavar ez?
A válasz ezek szerint nagyon egyszerű:
- NEM :(

Nincsenek megjegyzések: